Ticketsystemer til erhverv & webshop

Opnå større effektivitet og kundetilfredshed

Erhverv & webshop

Organiser dine supporthenvendelser

Saml alle dine supportforespørgsler ét sted og gør det nemt og hurtigt at administrere dine kunders forespørgsler. Med Zendesk ticket system kan du nemt spore alle dine kunders henvendelser, uanset om det er på livechat, mail, telefon eller Facebook. Alle henvendelser konverteres automatisk til en ’ticket’, som tildeles den supportmedarbejder, du har defineret.

Har du en webshop?

Med Zendesk er det muligt at integrere al data og og lave apps og integrationer, uanset hvilket system du har. Hvis du f.eks. har en customized webshop, så kan kundens ordre kobles på de data, du har i systemet, som kan trækkes ud og vises i Zendesk. Du har dermed alle kundedata tilgængelig med det samme og kan straks se, hvem kunden er, og hvilke ordrer der er lagt, uden du behøver at slå det op.

Carsten FalborgCEO | Proventic

Kontakt mig
og hør mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer eller email

Reducer arbejdsbyrden for kundesupport

Ticketsystemet hjælper dig med at administrere de forskellige kundebeskeder. Når de automatisk bliver fordelt til den rette medarbejder eller afdeling, er det med til at spare kostbar tid for medarbejderne - tid som kan mindske kødannelse og svartider. Tickets optimerer arbejdsprocessen for supportmedarbejderne og forbedrer kundeoplevelsen for kunderne.

Hør mere om ticketsystemer til webshop og erhverv

Proventic har mange års erfaring inden for ticket løsninger til små og store virksomheder. Jeg tilbyder custom udvikling til webshops, så du får en løsning, der passer til din virksomheds behov. Jeg giver også gerne et gratis servicecheck af din løsning og kommer med forbedringsmuligheder.