30 % effektivisering af arbejdsprocesser

Blue City havde ingen ansatte med erfaring inden for Zendesk, og måden hvorpå systemet var sat op fungerede bare ikke. Proventic har hjulpet Blue City med at strømline Zendesk-opsætningen, og oplært kundeservice-teamet i optimal brug af systemet. Resultatet er en markant forøgelse af produktiviteten.

“Vi havde setuppet, men vi gjorde ikke brug af de forskellige features. Proventic har hjulpet os med at finde frem til de helt rette konfigurationer, der passer til vores ønsker og behov, og det har gjort en kæmpe forskel”.

Kathrine Lindskjold - Head of Customer Service

Udfordringen

Zendesk er et effektivt, men også omfattende system, og man kan hurtigt miste overblikket, hvis man ingen forudsætninger har for at konfigurere opsætningen. Det var tilfældet hos Blue City, hvor potentialet i Zendesk stod uudnyttet hen, og hverken medarbejdere eller kunder mærkede for alvor gevinsterne ved brugen af systemet.

Løsningen

Proventics konsulenter gennemgik først opsætningen, og konfigurerede herefter systemet ud fra Blue City’s behov. I tæt samarbejde med Blue City, fik Proventic samlet arbejdsprocesser og automatiseret flows, hvor det var muligt. Løsningen har skabt markante tidsbesparelser og minimeret dobbeltarbejde på flere forskellige platforme.

Proventic er vores livline - de er professionelle, nede på jorden, og så har de humor. De er gode til at tilpasse sig den enkelte person under oplæring, og jeg har personligt lært enormt meget”.

Kathrine Lindskjold - Head of Customer Service

Resultatet

Den nye opsætning af Zendesk har gjort at Blue City i dag står med et system, der har effektiviseret arbejdsprocesserne i systemet med over 30 %. Opsætningen har lettet administrationen af kundehenvendelser, og frigivet mere tid til at skabe de gode kundeoplevelser.